Sunteti aici: Fabricat in Iasi»Evaluarea brandurilor»Marius Ursache: despre evaluarea brandurilor din proiect

Marius Ursache: despre evaluarea brandurilor din proiect

„Ok, hai sa-ti dau niste comentarii pe care nu ma deranjeaza (ba dimpotriva) sa le faci publice:
– Procedura de evaluare e foarte subiectiva, pentru ca fiecare va favoriza acele branduri despre care stie. Nu e reprezentativa pentru ca nu are valoare cantitativa (sa spui ca brandul e cunoscut sau apreciat) si nici calitativa (opinia unor experti din diverse zone nu e relevanta pentru ca nu se bazeaza decat pe un set de criterii de bun simt).
– Notele mele sunt ca apreciere a unui cetatean al Iasului, nu al unui specialist in branding. Ca specialist, nu sunt in masura sa imi dau cu parerea pe un subiect care presupune o alta metodologie de cercetare.
– Inteleg, in acelasi timp, ca e o initiativa menita sa stimuleze interesul pentru brandurile din Iasi si reprezentarea orasului prin brandurile de consum/organizationale, si de aceea o sprijin. ”

Marius Ursache
Chief Creative Officer
Grapefruit
Comments

Leave your comment

Your Name: (required)

E-Mail: (required)

Website: (not required)

Message: (required)

Send comment