Sunteti aici: Fabricat in Iasi»Important,Noutati»Tehnoton a lansat o linie de cuptoare si plite incorporabile

Tehnoton a lansat o linie de cuptoare si plite incorporabile

Produsele se vor vinde sub brandul Magnus si se vor gasi in magazine precum Praktiker, Metro sau Auchan.
In anul aniversarii a 40 de ani de la infiintare, Tehnoton a lansat ieri oficial brandul Magnus, de plite si cuptoare incorporate, de lux. “Am tinut neaparat ca aceasta lansare sa o facem in luna martie, la 20 de ani de la aparitia pe piata a primului nostru aragaz. Oficial aceste electrocasnice vor fi disponibile pe piata din luna aprilie in lanturi de magazine precum Praktiker, Metro sau Auchan. Speram sa atingem o nisa favorabila, avind in vedere ca pretul acestora va fi sub cel al pietei cu aproximativ 8 procente. Astfel, pretul unui cuptor va fi cuprins intre 500 si 1400 de lei, in timp ce al unei plite, intre 400 si 600 de lei”, a declarat Maricel Popa, presedintele Grupului Omega-Tehnoton.

Brandul Magnus cuprinde cuptoare electrice, plite pe gaz, atit ceramice, cit si din inox, precum si plite electrice vitroceramice. Desi conditiile economice din ultimii ani au fost nefavorabile, Tehnoton s-a straduit consecvent pentru diversificarea gamei de produse. Produsele din gama vor fi expuse publicului in cadrul Salonului “Bunuri si servicii produse la Iasi”, care va fi organizat in perioada 29 martie-1 aprilie la Sala Pasilor Pierduti”, se arata intr-un comunicat de presa al companiei Tehnoton. De altfel, prezenti la conferinta de presa de ieri organizata cu ocazia lansarii noilor electrocasnice, prefectul Dragomir Tomaseschi, presedintele patronatului IMM, Neculai Vitelaru si presedintele Asociatiei Oamenilor de Afaceri, Gheorghe Plesu au adresat cu totii un indemn la promovarea companiilor iesene si au catalogat privatizarea Tehnoton drept un model de buna practica. “Fac un apel la ieseni sa achizitioneze produse fabricate in Iasi, deoarece doar asa vom crea si pastra locuri de munca”, a declatat prefectul Tomaseschi. De altfel, societatea Tehnoton se afla pe un trend ascendent in ciuda crizei economice mondiale. Compania si-a diversificat portofoliul de clienti in zona privata producind acum pentru firme mari de pe piata internationala. “Am avut o crestere a exporturilor cu 42% si o crestere a cifrei de afaceri cu peste 20% in anul care a trecut. Ne propunem ca in acest an, cresterea cifrei de export sa fie in jur de 50-60%”, a mai spus Maricel Popa.

Sursa: www.ziaruldeiasi.ro

Comments

Leave your comment

Your Name: (required)

E-Mail: (required)

Website: (not required)

Message: (required)

Send comment