Probabil te-ai gândit să creezi o pagină de Facebook pentru afacerea ta, iar dacă nu ai făcut-o încă, acest articol o să te convingă că ar fi momentul să o faci.
Facebook este o platformă socială care stă mereu la îndemâna oricui și este un instrument puternic și important dacă ai de gând să ai o afacere profitabilă. Dacă ai nevoie de puțin ajutor, venim noi cu niște sfaturi despre ce ar trebui să conțină aceasta pentru a avea un succes cât mai mare.
Odată ce ai creat pagina afacerii tale pe Facebook, primul lucru pe care este absolut necesar să-l faci este să editezi conținutul paginii (Despre) cu toată informația necesară. Este un proces importand și uneori e chiar vital să ai o informația despre afacerea ta disponibilă pe această pagină. Astfel, potențialii clienți vor avea mai multă încredere în produsele/serviciile tale și vor fi mai motivați să continue vizualizarea paginii. Dacă nu știi cum să o faci puteți urma pașii de mai jos:
Pasul 1

Pasul 2

Chiar dacă știi ce să scrii, ar fi bine să atragi atenția la unele informații utile:
- Pe pagina „Despre” ai posibilitatea de a crea sau a schimba numele de utilizator a pagnii tale pentru mări accesibilitatea și vizibilitatea ei atunci când cineva o caută. Desemenea se crează automat linkul URL direct spre pagina ta.

- Include strategic cuvintele cheie în locurile cele mai vizualizate de utilizatori: în linkul creat de Facebook, Titlu și Descriere.
- Crează un buton pe pagina ta:

Datorită acestui buton, utilizatorii pot interacționa cu ușurință cu afacerea ta. Poți alege o acțiune care se potrivește cel mai bine cu tipul tău de afacere și să direcționezi utilizatorii în direcția necesară. Ai alegerea între 5 tipuri de acțiuni, fiecare cu subcategoria sa pe care le poți găsi mai jos:

Bine de știut:
Asigură-te că informțiile de contact sunt actualizate și disponibile pentru potențialii clienți.
De asemenea, dacă ai și un cont de Instagram, îl poți asocia cu pagina de Facebook a afacerii tale. Astfel poți verifica comentariile și mesajele de pe ambele rețele în același loc.

Pe lângă altele, tot aici poți crea răspunsurile automate pentru a îmbunătăți comunicarea cu clienții.

Aici poți găsi toată informația necesară pentru a crea răspunsuri automatizate pentru mai multe tipuri de interacțiuni cu clienții:
- Răspuns de salut;
- Crearea întrebărilor frecvente și răspunsul pentru acestea;
- Confirmare pentru un job;
- Mesajele de sfîrșit de interacțiune prin care construiești o relație cu clientul și primești feedback.
Aceștia sunt doar câțiva factori care influențează succesul afecerii tale. Desigur, rețeaua de socializare Facebook este în continuă dezvoltare. De aceea este indicat să continui să cercetezi opțiunile pe care le ai ori de câte ori ai posibilitatea.